Ostrołęckie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
poszukuje osoby na stanowisko:
SPECJALISTA W DZIALE OBSŁUGI KLIENTA
Informacje ogólne:
- wymiar etatu - pełny wymiar czasu pracy,
- rodzaj umowy: umowa o pracę na czas określony (w okresie późniejszym możliwość zawarcia umowy na czas nieokreślony).
Wymagania:
- wykształcenie min. średnie, preferowane kierunki: administracja, ekonomia, ochrona środowiska,
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office),
- dokładność, rzetelność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole,
- znajomość przepisów prawnych: ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, ustawy o czystości i porządku w gminach, ustawy z dnia 6 marca 2018 r. - Prawo przedsiębiorców,
- dobra znajomość zagadnień w dziedzinie ochrony środowiska,
- znajomość regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków,
- znajomość kodeksu spółek handlowych,
- znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,
- znajomość zasad funkcjonowania spółek prawa handlowego ze szczególnym uwzględnieniem spółek z udziałem jednostek samorządu terytorialnego,
- umiejętność interpretowania przepisów i wykorzystania ich w praktyce.
Zakres realizowanych zadań:
- profesjonalna i rzetelna obsługa odbiorców,
- optymalizacja sprzedaży wody i odprowadzania ścieków,
- przygotowywanie oraz aktualizowanie umów z odbiorcami,
- przygotowywanie faktur do wysyłki,
- obsługa programu informatycznego w zakresie gospodarki wodomierzowej oraz rozliczania i obsługi odbiorców,
- przyjmowanie i importowanie danych z odczytów wodomierzy,
- prowadzenie ewidencji oraz rozpatrywanie reklamacji w przedsiębiorstwie,
- przyjmowanie zgłoszeń awarii sieci wodociągowo-kanalizacyjnych,
- monitorowanie ważności cech legalizacyjnych wodomierzy,
- wykrywanie nielegalnych przyłączy do sieci wodociągowej lub kanalizacyjnej,
- współpraca z właściwymi urzędami i instytucjami.
Wymagane dokumenty:
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- CV i list motywacyjny,
- kopia dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- kopie świadectw pracy.
- kopie dokumentów potwierdzające posiadane uprawnienia,
- podpisana klauzula informacyjna w zakresie ochrony danych osobowych.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji w formie elektronicznej na adres kadry@opwik.pl w terminie do dnia 24 kwietnia 2024r. do godziny 12:00.
Z wybranymi kandydatami zostaną przeprowadzone rozmowy kwalifikacyjne. O terminie rozmowy kandydatów poinformujemy telefonicznie.
Zastrzegamy sobie prawo unieważnienia rekrutacji na każdym etapie bez podania przyczyny.
Złożone przez kandydatów dane osobowe będą przetwarzane przez OPWiK Sp. z o.o. w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko: SPECJALISTA W DZIALE OBSŁUGI KLIENTA.
Wzięcie udziału w rekrutacji wymaga uprzedniego zapoznania z poniższą KLAUZULĄ INFORMACYJNĄ W ZAKRESIE OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH dla kandydata o pracę.
W przypadku podania danych osobowych innych niż wymagane w powyższym ogłoszeniu o pracę na stanowisko SPECJALISTA W DZIALE OBSŁUGI KLIENTA, należy do składanej dokumentacji dołączyć zgodę na przetwarzanie tych danych.
Pliki do pobrania:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Dominik Stefański
- Data udostępnienia w BIP: 2024-03-05 13:24:51
- Informacja zaktualizowana przez: Dominik Stefański
- Data ostatniej aktualizacji: 2024-04-24 12:09:53
- Liczba odsłon: 83
- Historia dokumentu: