Ostrołęckie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.

poszukuje osoby na stanowisko:

 

SPECJALISTA W DZIALE OBSŁUGI KLIENTA

 

Informacje ogólne:

  • wymiar etatu - pełny wymiar czasu pracy,
  • rodzaj umowy: umowa o pracę na czas określony (w okresie późniejszym możliwość zawarcia umowy na czas nieokreślony).

Wymagania:

  • wykształcenie min. średnie, preferowane kierunki: administracja, ekonomia, ochrona środowiska,
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office),
  • dokładność, rzetelność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole,
  • znajomość przepisów prawnych: ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, ustawy o czystości i porządku w gminach, ustawy z dnia 6 marca 2018 r. - Prawo przedsiębiorców,
  • dobra znajomość zagadnień w dziedzinie ochrony środowiska,
  • znajomość regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków,
  • znajomość kodeksu spółek handlowych,
  • znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,
  • znajomość zasad funkcjonowania spółek prawa handlowego ze szczególnym uwzględnieniem spółek z udziałem jednostek samorządu terytorialnego,
  • umiejętność interpretowania przepisów i wykorzystania ich w praktyce.

Zakres realizowanych zadań:

  • profesjonalna i rzetelna obsługa odbiorców,
  • optymalizacja sprzedaży wody i odprowadzania ścieków,
  • przygotowywanie oraz aktualizowanie umów z odbiorcami,
  • przygotowywanie faktur do wysyłki,
  • obsługa programu informatycznego w zakresie gospodarki wodomierzowej oraz rozliczania i obsługi odbiorców,
  • przyjmowanie i importowanie danych z odczytów wodomierzy,
  • prowadzenie ewidencji oraz rozpatrywanie reklamacji w przedsiębiorstwie,
  • przyjmowanie zgłoszeń awarii sieci wodociągowo-kanalizacyjnych,
  • monitorowanie ważności cech legalizacyjnych wodomierzy,
  • wykrywanie nielegalnych przyłączy do sieci wodociągowej lub kanalizacyjnej,
  • współpraca z właściwymi urzędami i instytucjami.

     Wymagane dokumenty:

  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  • CV i list motywacyjny,
  • kopia dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
  • kopie świadectw pracy.
  • kopie dokumentów potwierdzające posiadane uprawnienia,
  • podpisana klauzula informacyjna w zakresie ochrony danych osobowych.

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji w formie elektronicznej na adres kadry@opwik.pl w terminie do dnia 24 kwietnia 2024r. do godziny 12:00.

Z wybranymi kandydatami zostaną przeprowadzone rozmowy kwalifikacyjne. O terminie rozmowy kandydatów poinformujemy telefonicznie.

Zastrzegamy sobie prawo unieważnienia rekrutacji na każdym etapie bez podania przyczyny.

Złożone przez kandydatów dane osobowe będą przetwarzane przez OPWiK Sp. z o.o. w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko:  SPECJALISTA W DZIALE OBSŁUGI KLIENTA.

Wzięcie udziału w rekrutacji wymaga uprzedniego zapoznania z poniższą KLAUZULĄ INFORMACYJNĄ W ZAKRESIE OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH dla kandydata o pracę. 

W przypadku podania danych osobowych innych niż wymagane w powyższym ogłoszeniu o pracę na stanowisko SPECJALISTA W DZIALE OBSŁUGI KLIENTA, należy do składanej dokumentacji dołączyć zgodę na przetwarzanie tych danych.

 

Pliki do pobrania:

Klauzula informacyjna

Kwestionariusz osobowy

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Dominik Stefański
  • Data udostępnienia w BIP: 2024-03-05 13:24:51
  • Informacja zaktualizowana przez: Dominik Stefański
  • Data ostatniej aktualizacji: 2024-04-24 12:09:53
  • Liczba odsłon: 74
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 251669]

przewiń do góry